تو را دوست دارم



Home || Email || Profile || post || Lox theme || Archive || Links

˙·٠•● تنهاتــــرین ســـردار●•٠·˙

یک دنیا حرف ناگفتنی و یک بغل تنهایی ودلتنگی...

تو را دوست دارم


تو را دوست دارم وقتی که میان غم گم میشوم و در اغوش تو پیدا میشوم

تو را دوست دارم وقتی در میان دلتنگی ها درمیان چشمان تو پیدا میشوم

تو را دوست دارم ان زمان که از صدای قلبت از خواب بیدار میشوم


تو را دوست دارم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





_| پنج شنبه 11 اسفند 1390 |_| 11:33 |_| ღ❦☣ღ |_ _| |_


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 831
بازدید دیروز : 29
بازدید هفته : 874
بازدید ماه : 1934
بازدید کل : 46997
تعداد مطالب : 1423
تعداد نظرات : 694
تعداد آنلاین : 1